Welk zittend werk bestaat er op mbo niveau? Ik weet niet veel banen die zittend zijn.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
7.1K
Ritsuka
12 jaar geleden
Zijn er zat hoor, ik heb nu een baan op kantoor achter de pc, en heb MBO gedaan.

Het beste antwoord

Administratief werk wordt altijd zittend gedaan.
Ook werken als webdeveloper of grafisch designer of zoiets achter de computer is veel zittend. Tekenaars en schrijvers, journalistiek werk voor een krant ofzo is veel zittend. Ontwerpers/designers, baliemedewerker/ receptionist en zelfs een bloemist kan erbij gaan zitten. :)
amc
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Secretaresse , werk op een callcenter, baliemedewerker.Het is lastig dat je alleen MBO niveau erbij zet en geen bep. richting.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Secretariaatsopleidingen, zoals baliemedewerker, of secretaresse of zo

Bij de belastingdienst, kun je ook als baliemedewerker, of bij de 'duane' zittend achter een computer zeg maar.

kijk anders ff op deze site, een aantal 'zittende banen'