Als ik saldo toevoeg aan het kasboek, en ik geef contant uit. Ik voeg de contante transacitie toe. Dan wordt het saldo niet bijgewerkt. Klopt dit?

Ik heb contant geld opgenomen. Dit komt in transacties bij geldopname. Ik geef wat contant uit en de rest blijft in kas.
Ik verander het saldo van het kasboek. Ik vul een transactie in bij contante uitgave. Het saldo wordt niet verwerkt met de uitgave.
Hoe werkt dit of los ik dit op?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

beste PtH,

Dit is niet correct. Zou je de foutmelding naar ons willen doorsturen op support@yunoo.nl? Dan pakken we het daar voor je op.