Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (9)

Als je thuiskomt,al je losse geld telkens in een potje gooien en je papiergeld in je zak houden.
Zo deed ik het altijd en dat loopt snel op.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Door klusjes te doen voor andere mensen.
Bijvoorbeeld auto wassen, onkruid wieden, boodschappen doen, hond uitlaten enz.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hier geldt de slogan 'leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker' ;)!

Sparen is over het algemeen niet 'leuk', uitgeven is veel leuker!

Je kan snel sparen door weinig uit te geven en veel te verdienen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Via internet kan je meedoen aan enquêtes waar je voor betaald krijgt, of je kunt je opgeven als zogenoemde mystery shopper, dan beoordeel je anoniem winkels en diensten, waarvoor je betaald wordt. Je kan ook het ov beoordelen, daar krijg je ook geld voor (bijv. kwaliteitsverkenner)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
weet je ook waar en ben wie je dat kan doen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wat? die enquetes?
mysteryshopper is volgens mij de website mysteryshoppers.nl (sta ik zelf ook ingeschreven, maar is erg oke!) het beoordelen van ov is www.kwaliteitsverkenner.nl (weet niet of de ns dat ook heeft, zou je ff op moeten zoeken) En die betaalde enquetes, daarvan zijn er enorm veel. Je kan namelijk producten testen en daar een enquete over invullen en een heleboel andere dingen. Ik kan wel een paar sites geven, maar beter kun je even kijken op google en dan intoetsen betaalde enquetes, dan vind je een heleboel sites. Succes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die enquetes leveren heel weinig op, hooguit een paar cent per enquete. Ook voor de reclamemails die je dan kunt ontvangen, krijg je maar een halve tot een hele cent uitbetaald. Je krijgt in eerste instantie geen geld maar parels of clixen of hoe die site het ook noemt. Je moet nl. voor een bepaald bedrag bij elkaar sparen en dat is dan bijvoorbeeld voor 10 euro 0f 12,50. Ik ken maar 1 site die al bij 6,50 uitbetaalt en dan is het nog veel e-mails lezen en enquetes invullen. Je kunt nl. maar zo nu en dan een enquete invullen en je krijgt maar een paar reclamemails om te lezen per dag van hun toegestuurd. Kortom, je leest je dus een ongeluk voor plm. 10 euro in de paar maanden. Je kunt het aantal parels etc. wel op laten lopen. Hoe meer parels etc. hoe hoger de beloning in verhouding wordt maar het blijft een heel lage vergoeding. Het is dus maar wat je er voor over hebt.
Ik weet dit omdat ik het zelf ook gedaan heb.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@mefloortje; Bedankt heb wat rond gekeken en al heel wat gevonden. @Mevrouwvandenberg; Oké, je kreeg veel reclamemails, maar moest je geen product uittesten dan? Of kreeg je geen leuke coupons, vouchers en dat soort dingen?
om geld te sparen moet je het eerst hebben.laat ik er van uit gaan dat zulks het geval is.minder uitgeven dan er binnenkomt,dat is sparen.succes ermee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
door van veel jampotjes een spaarpot te maken en op de deksel erop schrijven (sticker) wat je ermee gaat doen en later toch gewoon naar de bank brengen en niet uitgeven
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Door te kijken op welke toeslagen, tegemoetkomingen, belastingteruggaven, etcetera je recht hebt. Kijk bijvoorbeeld eens op www.rechtopgeld.nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je ziet vaak advertenties waar mensen je zeggen dat je snel veel geld kunt verdienen. Laat je door niemand gek maken. Snel geld verdienen is maar voor een enkeling weggelegd, die dan ook nog een hoop geluk heeft gehad. Leuk geld verdienen kan natuurlijk wel, maar dan moet je weten wat je leuk vind. En ik begrijp dat je nu 12 jaar bent, ik denk dat je mogelijkheden dan ook nog niet zo groot zijn. Je kan auto's gaan wassen of zoiets. Of boodschappen voor mensen gaan doen tegen vergoeding of huishoudelijke taken. Als je wat ouder bent zou je op zoek kunnen gaan naar een krantenwijk, of een folderwijk. Of dan kun je gaan zoeken naar een bijbaantje of zo. Daar verdien je je eigen geld mee. Maar geloof er maar niets van dat je snel geld kunt verdienen. Heel veel succes ermee!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je voor jezelf een systeem zoekt om te sparen en je hebt al een baantje: je kan via een automatische machtiging geld overschrijven naar je spaarrekening. Dit is echter niet leuk.

Je gaat vanaf nu alle Duitse munten apart houden. Deze ga je sparen. Je mag ook Belgische of Franse munten gaan sparen of bijvoorbeeld alle 1-euromunten.

Neem niet alle Sloveense of Luxemburgse munten of alle centen. Dat spaart wat minder snel ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing