Ja. Aantal olie figuren, Bil Gates en zo nog een paar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, er zijn mensen die meer hebben dan dat:

Mark Zuckerberg, oprichter Facebook = 4,9 miljard dollar (= 4900 miljoen dollar)

Bill Gates, Microsoft, de rijkste Amerikaan = 54 miljard dollar (54000 miljoen dollar).

Larry Ellison, Topman van Oracle = 27 miljard dollar (=27000 miljoen dollar)

En zo kun je nog wel even doorgaan met de lijst... Kortom, na 999 miljoen komt 1000 miljoen en dat is gelijk aan 1 miljard. Zoek maar eens naar alle miljardairs in de wereld op Google.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1000 miljoen is een miljard. Er zijn honderden mensen die meer hebben dan dat, zoals zakenmannen, en mensen met een oliebedrijf. Google is op top tien rijkste mensen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens het Forbes-magazine van maart 2011 waren er toen 1.210 (US-dolllar) miljardairs.

Waarvan 413 in de VS, 332 in Azië, 300 in Europa en 165 in de rest van de wereld.

Toegevoegd na 4 minuten:
De top 5 is
Carlos Slim, 74,0 mld
Bill Gates, 56,0 mld
Warren Buffett, 50.0 mld
Bernard Arnault 41,1 mld
Larry Ellison 39,5mld

Toegevoegd na 10 minuten:
En de Nederlanders:
124 Charlene de Carvalho-Heineken; $7.5 mld
281 Frits Goldschmeding; $3.9 mld
595 John de Mol; $2 mld
782 Ralph Sonnenberg; $1.6 mld
782 Hans Melchers; $1.6 mld
938 Joop van den Ende; $1.3 mld
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oprah is de rijkste vrouw van de wereld