Wat bedoeld men met "vragen wij om een printscreen van deze betaling en bijgevoegd in een bijlage" ?

Betaling aan firma werd gedaan via overschrijving bank.
Volgens firma werd betaling niet verricht,daarom deze vraag van firma aan mij.
Overschrijving heb ik.
Product werd gekocht via internet en nog niet geleverd

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4K

Het beste antwoord

Als de overschrijving digitaal uitgevoerd is dan kan je een printscreen van die gegevens maken, en die als bijlage aan een e-mail toevoegen. Heb je een papieren overschrijving, dan kan je dat kopiëren en per post opsturen, of je kunt het scannen en op die manier als bijlage aan een e-mail hangen.
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt ,opdracht volbracht

Andere antwoorden (3)

Een printscreen is een foto van je beeldscherm. Die kun je maken door op de Printscreen knop te drukken. Die zit op de bovenste rij toetsen van je toetsenbord. Je plakt hem dan in paint en slaat hem op als foto. Dan stuur je hem mee via de mail.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De bank gaat er blijkbaar van uit dat je de overschrijving per computer hebt gedaan.

Als je de overschrijving inderdaad met de computer hebt gedaan, print je de betaalopdracht of de bevestiging van de bank uit.

Anders stuur je gewoon een fotokopie van de bankoverschrijving.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze bedoelen vast een afdruk van je internet bankieren overzicht
log in op je internet bankieren
zoek de overschrijving op

je ziet dat wel vaak in een hele overzicht van ander gegevens

druk op de knop printscreen
deze maakt een "foto"van je overzicht
ga naar start bureau accessoires
en zoek het programma paint
open deze
klik op bewerken en plakken
of op ctrl V

dan wordt de screenshot" in paint geplakt
sla het op geef het een naam (sla het op als een jpg )
je kan met een teken tooltje stift of brush eventueel andere privégegevens bedekken
maar zodanig dat je naam reknummer etc wel te zien is
en natuurlijk de overmaking

sla hem dan opnieuw op zodat die veranderingen bewaard blijven en mail hem dan als bijlage
naar het bedrijf