Wat is het salaris bij vakantiewerk bij van Dijk Educatie voor een 21 jarige? en bij late diensten?

ze hebben diensten van 08.00 tot 16.30 maar ook van 15.00 tot 22.45.
Als je zo laat werkt verdien je toch iets meer?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

van dijk educatie vakantiewerk wordt door de uitzendbureau's geregeld.

De vakantieperiode is al lang begonnen, dus de vraag is of je er uberhaupt nog tussen komt.

het loon ligt rond het minimum en op jouw leeftijd zou ik niet op meer dan 6 - 7 euro per uur verwachten. Neem contact op met Tempo Team in kampen, die kunnen je dit zeker weten vertellen.

Ook krijg je hier geen extra vergoeding voor de avonduren, dat horde er gewoon bij. (tenminste toen ik er werkte)

Als er toch tussen komt, doe dan even mijn broer de groeten, die werkt daar al jaren in vaste dienst.