ik ben 14 jaar: hondenuitlaten ik heb zelf 2 honden weten jullie misschienwaar ik moet zoeken voor en adresje?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wil je andermans honden uitlaten of zoek je een adresje voor je eigen honden?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zeer onduidelijke vraag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nogal ja...

Antwoorden (4)

Wil je honden gaan uitlaten voor anderen?

Hang dan briefjes op in supermarken e.d.
Probeer bejaardentehuizen, aanleunwoningen, hofjes, advertentie in van die gratis kranten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan altijd posters plakken..
Palen,winkels,etc,etc
Martkplaats is ook een optie...
Als dit echt je ding word kan je een stap verder gaan en een website beginnen... Dat je honden kan uitlaten in jou regio...

Advertentie: Honden uitlaten Bedrag $...-, euro
Moet je wel zeggen in de regio waar je nog wel heen kan fietsen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de dieren winkel!op plaatsen waar baasjes vaak de hond uitlaten ,een pamflet op de bomen ,prullen bakken ,en ja op het prik bord bij AH ,en gewoon bij mensen waarvan je weet dat ze een hond hebben een pamfletje of briefje inde bus .evt met foto erbij ,en de tijden en hoe en waar wat het kost enz .ja ze willen een betrouwbaar persoon voor hun hond maar ook je moet de sleutel hebben ,of richt je op luie baasjes .succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vertel al je vrienden en hun ouders, je buren en familie, dat je dit graag wil doen, misschien weten zij iemand, of vertellen ze het door.