Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoelang duren Overmakingen van Giro naar Giro en van ABN Amro naar Giro ongeveer?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

De Giro bestaat als zodanig niet meer, wellicht bedoel je de ING, vroeger Postbank.
Het overboeken van ING naar ING per internetbankieren duurt enkele seconden.
Overboekingen naar andere banken kunnen even snel zijn, of maximaal de volgende dag gebeuren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

van giro naar giro is binnen enkele seconden. Van ABN Amro naar giro dezelfde dag, mits de boeking tijdens kantooruren gedaan wordt. Anders de volgende werkdag. Ik ga hierbij uit van internetbankieren anders duurt het in beide gevallen enkele dagen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maak je geld over met Mijn ING (internetbankieren) naar een andere ING-klant, dan staat het overgeschreven bedrag meteen op zijn of haar rekening. En het geld wordt direct van je rekening afgeschreven

Maak je met Mijn ING (internetbankieren) geld over naar een rekeninghouder bij een andere bank? Als je de opdracht voor 15.30 uur verstuurt, staat het geld nog dezelfde dag op de andere rekening. Verstuur je de opdracht na 15.30 uur, dan is het bedrag de volgende werkdag bijgeschreven.
.
(Lees meer...)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding