Hoe kan je jezelf opgeven voor model, Waar ze niet teveel kijken naar je omvang? Is daar een soort bureau voor?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ik heb het zelf gedaan bij dutch casting agency

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.dutchcasting.nl/
is de site heb een keer een fotoshoot gedaan zodat de mensen die modellen nodig hebben weten hoe je eruit ziet en dan sturen ze je een e-mail voor auditie's
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Laat mooie foto's van jezelf maken en stuur die naar modellenbureaus.
De skinny modellen worden nog steeds het meest gevraagd, maar voor kledingcatalogi voor grote maten bijvoorbeeld zoeken ze vrouwen met maat 40 (dat is dan al flink, in die wereld), en ook in andere situaties zoeken ze soms juist naar mensen met een maatje meer.
Plus-sizemodellen krijgen heel langzaamaan wel steeds meer aandacht, dus als jij geen maatje 34 hebt maar wel een geweldige uitstraling hebt, maak je wel degelijk een kans.