Data periode Yunoo zelf instellen

Graag zou ik willen weten of het mogelijk is om de data van een periode zelf in te stellen. Dit in verband met het verkrijgen van salaris in de laatste week van maand X terwijl 25% van de kosten in de laatste week van period X vallen terwijl 75% van de kosten (neem een recht evenredig verband aan) plaats vinden in de eerste 3 weken van opvolgende periode Y. Dit komt de budget vriendelijkheid niet ten goede.

Gewenst kan ik een voorbeeld in Excel opsturen aangezien er hier geen mogelijkheid is een file toe te voegen.

Dank en met vriendelijke groet,

Paul

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze vraag is min of meer hetzelfde als de volgende, eerder gestelde, vraag: Zou ik de data van de maand in yunoo anders kunnen instellen, dat de maand begint wanneer mijn loon gestort is?
Geplaatst door gast32880 · 2010-12-01 13:39:01 · gesloten en onbeantwoord Mijn vraag kan dus eventueel gesloten worden aangezien het is duidelijk gemaakt dat dit er nog niet is. Dit is een enorm minpunt aangezien het de budgetteer mogelijkheid in Yunoo volledig buitenspel zet. Jammer! Prioriteit nummer 1 maken aangezien dit voor iedereen die speelt. Inkomsten en de daaraan gerelateerde uitkomsten lopen vaak over 2 kalender periodes. Dank en met vriendelijke groet, Paul

Antwoorden (1)

Beste PaulHa,
Dit is nu nog niet mogelijk, maar in de toekomst willen we deze aanpassing zeker mogelijk maken. We zijn nu aan het kijken hoe we dit kunnen ontwikkelen, maar dat is helaas nog niet zo makkelijk.

Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.