Iemand ervaring met Click and Buy?

Ik had gister 0,00€ op m'n click and buy rekening, maar ik had wel apps en muziek gekocht (via iTunes) voor €1,57
Ik heb meteen €10 naar m'n c&b rekening gestort en vervolgens stond er nog maar €8,43 op. Dit lijkt logisch, aangezien precies die €1,57 is afgeschreven, maar...: Er staat onder m'n rekeningsaldo dat ik openstaande betalingen heb voor €1,57 (terwijl het dus al is afgeschreven volgens m'n huidige rekeningsaldo)
Is dit normaal? Ik wil dit graag weten omdat ik anders straks een boete moet gaan betalen ofzo (wat vrij snel gebeurd bij c&b...)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Toen ik ook een C&B account wilde aanmaken, ging ik toch even kijken voor de zekerheid. Heb het maar toch niet gedaan om de volgende reden:

http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=84&t=76514

En wel op meer sites word hier over gepraat.

Sindsdien koop ik op www.itunescode.nl via iDeal of Paypal iTunes tegoed kaarten. Heel betrouwbaar en je krijgt de code gelijk!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zorg dat je alle betalingen gedaan bij C&B en hef daarna je account op. Je kan apps aanschaffen zonder tegoed en daar gaan veel mensen de fout in. Zodra je in de min komt, knipper je twee x met je ogen en heb je een rekening met extra kosten in de bus.
Gewoon een Itunes kaart nemen om tegoed op te bouwen en apps aan te kopen in de Applestore
Bronnen: