Is de waarde van de aarde in geld uit te drukken? Zo ja, op hoeveel wordt dat dan geschat?

Tegenwoordig kan men stukjes maan kopen, sterren en zelfs sterrenstelsels, en dat dan naar zichzelf vernoemen. Stel nu voor dat dit bij de aarde kon.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Mijn inziens kan men geen bedrag plakken op de waarde van de aarde. De aarde is alles wat we hebben en iedereen heeft deze nodig dus deze is onschatbaar.
Niet alles valt uit te drukken in geld of kapitaal weet u.
Er zijn (al een geluk) nog steeds enkele zaken die belangrijker zijn dan geld, alhoewel sommigen hier zeer vaak aan twijfelen of toch op zen minst een ander gevoel over krijgen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je geld heb kan je alles kopen dar is en blijft zo maar al ben je de rijkste man op aarde noch kan je de aarde niet kopen want je moet niet allen het land kopen maar ook de mensen,huizen,fabrieken ,oorlog verkomen
Bronnen: