Vooral Eastpak, daar zie je heel veel kinderen op school mee rondlopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
eastpak is al kei lang in
maar blijft goed, en trendy
(+je)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je met zo een tas loopt als brugpieper heb je egt een probleem ...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het zou fijn zijn als je dat even zou uitleggen, feyenoord100
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik (en vele schoolgenoten) hebben al een eastpak vanaf de brugklas en nu nogsteeds.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik vind eastpak een beetje saai.
Eastpack is natuurlijk altijd goed , maar wat wel egt vet is zijn van die dakine backpack tassen , ze zijn ook nog is erg goed
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eastpak is altijd goed.
En let niet op de verkooppraatjes van de verkopersdie je een tas van 100 euro willen verkopen, maar koop de wat kleinere versie van rond de 50 euro, daar heb je ook voldoende ruimte in. Let dus niet op de verkooppraatjes dat je de ruimte echt wel nodig hebt. Overigens is het dan wel handig-niet noodzakelijk- om de vakken waarvan je geen huiswerk hebt, of huiswerk dat je al af hebt, op school te laten, scheelt ook behoorlijk voor je rug.
Maar om weer even terug te komen op de vraag; eastpaks zijn kwalitatief ook nog eens zeer goede tassen met lange garanties
Overigens, als je nog vragen hebt mag je best een privebericht sturen, en misschien kan ik je dan helpen. Ik denk namelijk, gezien je vraag, dat e naar de eerste gaat en niet echt weet hoe het er aan tie gaat op de middelbare. Vragen mag altijd;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
inderdaad is een eastpak een goede tas, wel zou ik een klein formaat nemen, daar past alles in wat je nodig hebt.
Eastpack tassen van all-star
Zoizo geen kipling kopen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Adidas!! Super leuk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat boeit dat nou weer? kies er een die je mooi/leuk vind XD
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dit jaar zie je vooral veel kinderen met de bekende "eastpack" lopen =)
Hij is echt super! Ik heb hem zelf ook..

er zijn natuurlijk meer opties hoor;
Adidas tassen zijn ook goed, && er zijn veel negatieve reacties op.. maja de kipling is toch ook wel een hele stevige tas (maar nou niet de leukste:$)

veel succes met je schooltas keuze..
Maar.. kies er wel 1 die ook voor JOU het beste is =)

Xx groetjess