De Euro is 10 % te duur! Oude munten 10 % van de toegetreden Landen opwaarderen zo krijgt toch elk land met euro Meer grip op zijn financiën?

Krijgt elk land met Euro de kans om zijn begroting op orde te brengen!

Toegevoegd na 7 uur:
Ten opzichte van de Dollar!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
?? Daar schiet dan toch niemand iets mee op? Ten opzichte van elkaar blijft alles gelijk, terwijl de Euro dan nog meer zal dalen ivm inflatie.
Kimath
12 jaar geleden
Waar haal je die 10% vandaan?

Antwoorden (1)

Dat slaat nergens op de euro blijft dan nog steeds de euro. opwaarderen achteraf kan trouwens niet eens. de EURO is dat waard wat de financiele markt hem waard vindt.

Toegevoegd na 9 uur:
Dat kan niet wij bepalen dat niet de financiele markt bepaald dat.
ronron1212