verkoopt de AH postzegels?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
23.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat bedoel je met je vraag ''verkoopt de AH postzegels''?

Antwoorden (5)

Jazeker, bij de servicebalie.
Amadea
12 jaar geleden
Bij de servicebalie zijn ze inderdaad te koop en bij de wat grotere Albert Heijn staat zelfs een automaat waarin velletjes en mapjes postzegels te koop zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja bij de Ah verkopen ze postzegels :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, en niet alleen dat, maar nog veel meer artikelen en lege batterijen kun je er ook kwijt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jazeker.
En in sommige AH XL's is zelfs een verzendpunt. Je kunt dan je post en pakketjes laten wegen en verzenden vanaf daar.