Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan je het beste je wachtwoorden van verschillende programma`s bewaren?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Door steeds het zelfde wachtwoord te gebruiken...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Welk wachtwoord is dat?
paulus811
14 jaar geleden
werkt niet, sommige wachtwoorden moet je na een bepaalde periode wijzigen. Ook zijn er verschillende eisen aan ww's in verschillende programma's
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad dat gaat niet werken. -1
Op je PC, in een stukje software die dat goed versleutelt bewaart.
Hier een goed gratis programmaatje:
(Lees meer...)
AWM
14 jaar geleden
Of het 'de beste' manier is weet ik niet, maar ik heb al mijn wachtwoorden in een Excel sheet staan die ik weer met een wachtwoord beveiligd heb. Hoef ik alleen die te onthouden.

Voor alle programma's hetzelfde ww werkt alleen op de korte termijn, bij sommige programma's vervalt een wachtwoord na een bepaalde periode, vooral als je een door een werkgever ter beschikking gestelde pc gebruikt.

Ook hebben verschillende programma's verschillende eisen aan een wachtwoord (soms moet er een cijfer in zitten, soms een hoofdletter).
(Lees meer...)
paulus811
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zo doe ik het ook, alleen dan met Word. +1
Mijn wachtwoorden heb ik gewoon opgeslagen als document in Word.Dacht niet dat dat het beste is,maar ik ben de enige gebruiker.Ook ik ben zo dom geweest om verschillende wachtwoorden te gebruiken!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding