Ik ben 12 jaar en wil een hondenuitlaatservice beginnen, wat kan ik nu het beste doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
8.3K

Antwoorden (6)

Hang een briefje op in de albert heijn, en ga langs de deuren en vraag of ze honden hebben die je zo nu en dan mag uit laten voor een centje! Wees niet verlegen! succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat een honden uitlaat service een vrij beroep is hoef je hier geen studie voor te doen.
Je hebt nog tijd genoeg om veel te leren over honden en honden gedrag.
Ga kijken of je in een asiel kunt gaan helpen. Kan je heel veel ervaring mee opdoen en je doet nog goed werk ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat wordt je tarief? Welke dagen en tijden ben je beschikbaar? Verdere info als mailadres en tel.nummer natuurlijk, Schrijf het allemaal op een mooi briefje, leuke foto van jezelf met een hond erbij en kopieer dit tigmaal.

Dan alle buren met een hond dit briefje in de bus gooien, als je langs een huis loopt weet je gauw genoeg of er een hond is.

Vervolgens kan je nog op populaire hondenuitlaatplekken gaan staan en daar mensen aanspreken, die je meteen je eigen folder in de hand kan drukken.

Tsja, en zodra de zaken zijn opgestart natuurlijk trouw al je afspraken nakomen en dan moet alles wel gaan lukken!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet jezelf bekend maken. Dat kan door bijv. posters of te flyers maken met daarop zoveel mogelijk informatie, zoals de prijs, je adres, je telefoonnummer etc. Die posters/flyers doe je dan door de brievenbussen van zoveel mogelijk huizen bij jou in de buurt of je deelt ze uit op een openbare plaats, zoals een park of in de stad. Ook kan je ze ophangen op plaatsen waar veel mensen komen. Zo is er bij de meeste Albert Heijn's een prikbord. Als er zich dan mensen aanmelden voor je uitlaatservice, goede afspraken maken over bijv. de prijs. Verder wijst het zichzelf denk ik.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan moet je eerst 18 worden (of 16 in geval van handlichting) anders mag je zelf geen zakelijke handelingen verrichten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind het idee heel goed van jou, heel lief dat je honden zo wilt verwennen met een flinke wandeling en uitlaatdienst. Ook het feit dat mensen hierdoor enorm geholpen kunnen worden. Maar wat is er mis mee om dit gewoon eerst vrijwillig te doen tot het moment dat jij officieel mag verdienen op je 15e? Dan kan je tegen die tijd bij een asiel aan het werk gaan of werken bij een hondenuitlaatservice. Nu ben je nog te jong en kan je het hooguit tegen een klein fooitje doen die mensen vrijwillig geven. Ervaring kan je er wel van op doen natuurlijk maar zonder papieren en als minderjarige van 12 mag je zeker nog geen eigen onderneming beginnen zoals een hondenuitlaatservice, een eigen kinderdagverblijf zou immers ook niet kunnen toch? Succes ermee
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Ik vint het een goed idee maar hoe oud moet je zijn?