Hoe laat begint een bakker meestal met werken?

In de winkels liggen 's ochtends al vers brood. De bakkerij moet wel heel vroeg beginnen met bakken anders hebben we geen vers brood in de ochtend. Hoe laat begint hun werktijd?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
15.3K

Het beste antwoord

Een vriend van mij is bakker en die begint om 24.00 uur.
Hij werkt voor een kleine bakker, en er is nog veel handwerk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Rond vijfen zo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ken n bakker die om 4 uur begint
en de nacht van vrijdag op zaterdag om 12 uur
bakker zijn is een roeping volgens mij
anneliez
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt precies +1
Echte bakkers beginnen rond 4 uur. Sommige dagen beginnen ze eerder. Zoals rond de jaarwisseling, dan bakken ze vaak ook oliebollen en gaan ze de hele nacht door. Bakkers in Supermarkten beginnen tussen 6 en 7 uur.