Morgen begin ik als bijbaan in een bakkerij, ik zal brood verkopen, kan ik Birkenstocks dragen op de werkvloer?

Is dit gepast? Op deze schoenen houd ik het namelijk heel de dag vol. Ik had dit eerder moeten vragen maar zat er nu pas over na te denken.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (9)

Lijkt me wel kunnen. Je werkt waarschijnlijk niet met hete producten die op je voet kunnen vallen. En achter de toonbank zien klanten je voeten niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of het mag zal je aan je baas moeten vragen, dit zal bij elke baas anders zijn. Als je slippers er gewoon een beetje schoon en net uitzien zal er geen probleem zijn denk ik.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zelf vind ik het niet gepast open schoenen te dragen met blote voeten waar ze etenswaren verkopen, zelf onhygienisch

maar je kan toch dichte schoenen aandoen en je birkenstocks meenemen en dan vragen of je ze aan mag doen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Open schoenen op een plek waar met eten gewerkt word vind de keuringsdienst van waren niet hygiënisch.Bovendien is het ook niet veilig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
klopt. Bij de smaakpolitie ook regelmatig een opmerking hierover. Niet hygiënisch. Dichte schoenen aan!!
Lijkt mij niet gepast, zelfs een beetje onverzorgd op de werkvloer
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind het niet fris open schoenen in een bakkerij. Misschien is het en optie om er van die kousenvoetjes in te dragen? Moet je ze natuurlijk wel nog even snel kunnen kopen als je ze niet hebt. Of anders van die sneakersokjes. Staat misschien raar maar dat valt de klanten toch niet op. Overigens lijkt het me ook niet helemaal ongevaarlijk met open schoenen in een bakkerij.

Toegevoegd na 34 seconden:
en moet natuurlijk een zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee nee nee! Heel onfris En gevaarlijk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee! helaas dat mag niet, en raad ik je ook niet aan
dichte schoenen, en achter de ovens, zijn 'bakkersschoenen raadzaam(een soort bergschoen met stalen neus)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee helaas is dit onhygienisch, plus gevaarlijk. In een bakkerij werk je met messen. Je wilt niet dat een mes op je blote voeten valt!