Kan ik iets kopen of niet?

Ik ga binnenkort iets in buitenland halen en kost 5 euro, nou moet ik via paypal betalen heb al account maar me bankrekening enzo heb ik nog niet, nou zei mijn vriend: ik betaal wel voor je, maar kan hij. 5 euro overmaken naar mijn paypal account en dan kan ik het bestellen zonder creditcard gegevens of andere bankgegevens? Of is dit toch echt nodig??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Als er 5 euro in je paypal account staat heb je verder geen bankgegevens of creditcard nodig.

het kan wel zijn dat er nog bezorgkosten bijkomen, dus misschien is 5 euro niet genoeg.

Toegevoegd na 9 minuten:
Als ze speciaal vragen naar een verified paypal acount, moet je paypal account wel gekoppeld zijn aan een bankrekening.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat je wel kan doen, is als het een goede vriend, inloggen op zijn PayPal account. Dit is nodig in het geval 'Verified account' staat.
Mocht dit niet het geval zijn, dan is de manier die jij zei inderdaad mogelijk. Als je eenmaal een PayPal account hebt gekoppeld of geld erop heb staan, zijn creditcardgegevens niet nodig. Je kan altijd de voorwaarden lezen op de PayPal site voor meer vragen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat maak je het moeilijk zeg... als die vriend van je een paypal account heeft, dan koop hij het voor jou. hij bestelt het, hij betaalt het, hij geeft het product aan jou! jij betaalt vervolgens het bedrag aan hem, alsof hij de verkoper is, en klaar...

Toegevoegd na 20 seconden:
eerste koop = koopT