ook vergoeding voor scootmobielen voor elektraverbruik?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat?
ronron1212
12 jaar geleden
wat is nu de vraag

Antwoorden (7)

Het opladen van scootmobielen kost niet zo heel veel stroom, ik denk dat de administratie meer kost dan de paar dubbeltjes die het op zal leveren.

Grtz. Koos
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan niet 'alles' vergoed krijgen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, dat krijg je niet vergoed. De aanschaf wel, het gebruik niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat verschilt per gemeente. Bij mijn vader is het wel vergoed terwijl ergens anders het niet vergoed werd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat verschilt per gemeente. In sommige krijg je ook reparatie kosten vergoed en een wasbeurt als dat nodig is of nieuwe banden of een nieuw lampje. In de andere niet eens een stroomvergoeding dus even navragen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De vraag is gesteld vanuit Belgie (vlaanderen) omdat de vraag bij goeie.vraag be is binnengekomen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit verschilt per gemeente. In utrecht wordt het wel vergoed. Het beste is om even te bellen of mailen naar jouw gemeente om te vragen naar de mogelijkheden. Vraag naar de afdeling wmo (wet maatschappelijke ontwikkeling) of het zorgloket. Soms verschilt de naam.

Succes ermee.