Hoe staat de internet crisis in verhouding tot de huidige krediet crisis?

Daar was toen ook al sprake van bedrijven die niet konden voldoen aan wat ze beloofden. Maar zie je het als een voorloper? M.a.w. hadden we gewaarschuwd kunnen zijn? Of staat het er meer los van?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Het omvallen van een Amerikaanse zakenbank staat m.i. volledig los van de schandalen rondom Nina Brink en consorten...

Beide crisissen zijn alleen wel in de VS begonnen. Dus wat dat betreft hadden de Amerikanen een waarschuwing moeten oppakken na de 9/11 crisis...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De overeenkomst is hebzucht en het verkopen van gebakken lucht en zeepbellen. Soms knappen die.