kan ik een financiele tegemoetkoming krijgen als mijn kind volwassenonderwijs volgt en wij dat als ouders betalen? 7000 euro!

Hij zou voor de tweede keer blijven zitten op de Havo, vandaar dat wij hem naar de tophavo wilden laten gaan; 2 jaar in één; havo 4 en 5.
de middelbare school wilde niet meewerken aan een regeling van de overheid dat ze de student uitbesteden aan volwassenonderwijs. Vandaar dat wij als ouders het zelf moesten betalen. Hij krijgt nog geen studiefinanciering omdat hij 17 was toen hij met de tophavo begon.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee je krijg niets terug .
even off topic
Hij is 2 keer blijven zitten en toch 2 jaar in 1 jaar willen proppen. Ik weet natuurlijk niet de reden van doubleren maar is het niet teveel gevraagd voor hem

Antwoorden (1)

Nee dat krijg je niet. Het is jullie keuze geweest omdat te doen
ronron1212