hoe kom ik erachter of mijn moeder aan een begravennis betaald heeft

ik weet dat mijn moeder altijd betaald heeft aan een begravennis uitvaart maar aan gezien mijn broer niet is te vertrouwen wil ik graag weten of mijn moeder dat nog heeft
dank u wel
e van schaagen

Toegevoegd na 6 dagen:
MIJN BROER REGELT ALLES EN DIE GEEFT MIJ GEEN INZAGE
ZIJ ZIT IN EEN ZIEKENHUIS VOOR DEMENTIE EN IK WIL OOK WETEN OF HIJ MIJN MOEDER AAN EEN TESTAMENT HEEFT GEZET WAT HIJ AL EERDER BIJ MIJN VADER HEEFT GEDAAN

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vraag het aan haar??
ik snap de vraag niet goed??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry, ik begrijp de vraag niet?
Bedoelt u een uitvaartverzekering?
Om wiens uitvaart gaat het hier?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je het haar niet meer kunt vragen, zou je haar papieren er op na kunnen kijken.

Het beste antwoord

Alles geldelijke zaken (in en uitgave) na datum van overlijden moeten getoond worden aan erfgenamen. Hier kan je dus naar vragen aan de persoon die alles moet regelen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

de enige manier om daar achter te komen is haar het vragen of als dat niet kan de papieren na zoeken. Ik weet niet wat je bedoeld met je broer maar die kan deze verzekering niet achter overdrukken als je daar bang voor bent.
ronron1212
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de premie kan uitgekeerd worden met een zielig verhaal als moeder hier gevoelig voor is. de moeder moet dit of zelf doen, of hier iemand voor machtigen. na overlijden kan het ook. zo heb ik voor mijn stiefmoeder premies vrij moeten maken. ik moest aantonen dat ik een van de erfgenamen was en zo gezegd zo gedaan. als ik had gewild had ik mijn bankrekening kunnen spekken, maar zo zit ik niet in elkaar. er zijn dus meerdere wegen die naar Rome lijden, als je maar materialistisch en achterbaks genoeg bent.