Als je met de postcode-loterij meedoet met een andere postcode dan je woonadres, is dit dan geldig als je iets wint?

Bijvoorbeeld, als je eerst ergens woont, en gaat verhuizen, maar de postcodeloterij gewoon op het oude adres laat staan.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
29.2K

Het beste antwoord

Ja, is geldig. Ik heb het nagevraagd. Je mag zelfs een postcodelot nemen op een postcode waar je niet woont. Ik heb een lot op mijn oude postcode en een op mijn nieuwe.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ja, ik woonde voorheen ergens anders en heb die postcode ook aangehouden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee jij wint dan niks , je moet je nieuwe adresgegevens dan doorgeven aan de postcode loterij
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, je speelt dan met de oude postcode mee. Je wint dan dus niets als er een prijs op je eigen postcode valt.

Toegevoegd na 57 seconden:
Je mag ook een willekeurige andere postcode kiezen, als je zou willen.
bamibal
12 jaar geleden
Kan mij een geval herinneren waarbij de mensen waren verhuist en ze de postcode nog niet hadden veranderd. Er viel op dat moment in die straat een prijs en die mensen wonnen het bedrag!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar wat als er iemand aneers op je oude adres woont inmiddels en Winston aan de deur treft? Zou die de koffer weigeren en netjes deze cheque ongeopend retour sturen denk je? Denk niet dat jij nog recht hebt op de prijs...als het goed is teken jij je aanvraag voor het juist invullen van je gegevens, hierbij ben je verplicht wijzigingen (zoals verhuizing) op tijd door te geven.

Toegevoegd na 43 seconden:
aneers - anders
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou ja, die cheque is natuurlijk maar voor de show. Het bedrag wordt gewoon op je rekening overgemaakt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat snap ik....maar het werkelijke adres van de winnaar komt niet overeen met de gewonnen postcode. Ook het adres van de rekeninghouder komt niet overeen met de winnende postcode.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de postcode waar je meespeelt is gewoon een soort willekeurig lotnummer. Er wordt niet gekeken of dat overeenkomt met je adres. Je geld wordt gewoon gestort op het rekeningnummer dat je aangeeft. Tevens wonen er op één postcode meerdere mensen, dus het heeft niets te maken met wie er op het adres woont. Het antwoord van Bamibal is juist.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh, ik vind dat dan wel oneerlijk tegenover de bewoner van die betreffende postcode.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
deze mag ook meespelen met die postcode als hij dat wil. Dan winnen ze allebei een prijs. Dus zielig is het niet. Hij zal natuurlijk wel balen als iemand anders op zijn postcode een bedrag wint, en hij zelf niet omdat hij niet meespeelt.
en dat is nou precies het gevoel dat ze je bij de postcodeloterij willen geven. Dat jij iets mist als je niet meespeelt en je buren wel....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aha.....wist ik niet. Bedankt voor je info.....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En als de nieuwe bewoner ook mee speelt, wat gebeurt er dan? Samen delen?