Is afhankelijk van je leeftijd. Ergens tussen de 4,50 en de 7 euro in.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet wat het gemiddelde is maar op mijn werk is het 7.50 netto per uur inclusief fooi.
Ik heb ook gehoord over afwassers die 5 euro per uur verdienen maar dat is dan zwart.
Mijn eerder genoemde uurloon is wit.

Toegevoegd na 20 minuten:
Correctie 7.50 per uur netto exclusief fooi, dus de fooi krijg je nog boven op je uurloon.

Het verschilt inderdaad per bedrijf, bij mij in het bedrijf verdient een afwasser van 48 jaar oud het zelfde als 1 van 25 jaar oud.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik verdiende in de afwas netto 4 euro exclusief fooi.
verschilt per werkgever en per leeftijd