Ik wil HBO deeltijds gaan doen, maar ben op het moment van de start nog geen nederlander(pas 1 maand later). Hoe kom ik aan studiefinanciering?

het gaat over een HBO deeltijdopleiding leeraar Biologie. Spijtig genoeg ben ik nog maar 17 en kan dus niet gewoon mijn nationaliteit laten veranderen. Ik weet niet op dit kan via de jeugdrechter(vermits ik thuis ben weggehaald en verblijf onder de vleugels van mijn vriend zijn ouders(nederlanders)). Alvast bedankt en ik hoop op een paar opklarende antwoorden :)

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Hier ga je het waarschijnlijk moeilijk mee krijgen. IBgroep geeft je geen studiefinanciering als je geen nederlandse nationaliteit hebt. Misschien kun je er toch iets meer regelen, maar hiervoor zal je even contact op moeten nemen met IBgroep zelf. Die kunnen jou vertellen wat je mogelijkheden zijn. Succes!

Voor een deeltijdopleiding krijg je geen studiefinanciering. Je zult naast de studie dus een baan moeten vinden om je studie te bekostigen.

Bronnen:
http://www.avans.nl/smartsite.shtml?id=109...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100