Kan het voorkomen dat mijn pasnummer hetzelfde is als mijn PIN-code? (Rabobank)

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ja, een kans van een op tienduizend.

Dat zal best mogelijk zijn, alleen wel lullig als je dat hebt.

Ja dit is wel mogelijk, zou wel heel toevallig zijn.... Mocht je hier vanaf willen, moet je even een nieuwe pas aanvragen, krijg je automatisch een nieuw pasnummer.

Dat kan zeer goed. Dat ios makkelijk; Als je je pin vergeet hoef je alleen op je pas te kijken. Omdat dit niet standaard zo is, is er geen enkel veiligheids risico.

Ja het kan, is eigenlijk wel handig niemand verwacht het en je kunt je code niet vergeten. Je kunt een nieuw pasje aanvragen alleen zul je waarschijnlijk wel een klein bedrag moeten betalen

Er zijn 10.000 mogelijke pincodes, er zijn ook 10.000 mogelijke pasnummers. De kans dat je pasnummer ook je pincode is. Nu zullen er enkele codes en pasnummers niet gegenereerd worden. Zoals bijv 7777 of 1234. Halen we dat er even af, dan zou dit fenomeen zich ongeveer bij 1 op 99.000.000 bankpasjes voor doen. Alhoewel ik denk dat de computer wel zo slim is om je nooit jouw pasnummer ook als code te geven...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100