Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zijn de loten van de Vriendenloterij werkelijk gratis? Lees beschrijving

Ik werd zojuist gebeld door de VriendenLoterij omdat ik met de Shop-en-win-actie van de V&D 2 loten heb gewonnen. Ik kom aardig vaak bij de V&D en heb naar mijn weten ook ergens in de afgelopen maanden iets ingevuld waarmee ik dan iets zou kunnen winnen. Ik heb dus ja gezegd.
Dom als ik ben natuurlijk. Achteraf denk ik van: wat als het niet echt is? Ik heb eens op internet gezocht op ‘Vriendenloterij v&d’ en kwam op allerlei forums waar ze vertellen dat het oplichterij is.
Ze hebben nu mijn adresgegevens en mijn rekeningnummer, het leek allemaal zo vertrouwd, ze had ook een hele rustige stem ed. Ze zei dat ik de eerste 2 maanden gratis kan meespelen en daarna kan ik het stopzetten.
Wat moet ik doen?!!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Gefeliciteerd, je hebt een gratis marketing actie gewonnen. Schaam je er vooral niet voor dat je hierin getrapt bent, ze doen het op deze manier omdat ze weten dat mensen hierin meegaan.

Bel direct naar de vrienden loterij en zeg dat je wilt opzeggen. Wacht de twee maanden niet af, want dan is de kans groot dat je het vergeet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

de eerste 2 zullen wel gratis zijn, maar als je daarna niks onerneemt zit je er zekers wel aan vast, ik zou terugbellen.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Begin er niet aan. Dit zijn alleen maar mooie praatjes, voor je het weet zit je er een tijd aan vast!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo snel mogelijk weer stop zetten, zodat je die 2 gratis loten gebruikt en verder geen nieuwe loten betaald.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding