Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

In welk soort winkels in Nederland, kun je (gemakkelijk) afdingen?

De vraag zegt het al.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Leuke vraag! Ik denk dat dat overal wel kan, het ligt eraan hoeveel moeite jij ervoor doet. Ik had bv laatst: ik wilde een stekkertje kopen voor telefoon naar autoradio. Was 6 euro, ik zeg: jeeeejtjje jullie zijn wel heel veel duurder zeg :o oo zegt die man je mag deze wel voor 3 euro, het was een stekker zonder verpakking en doet het prima kreeg er zelfs gewoon garantie op. Dus een beetje lef en brutaliteit in de goede zin van het woord kan je altijd helpen. Je moet alleen weten hoe je het moet doen. En dat is een kwestie van proberen. Succes :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Keuken zaken en winkels zoals Seats en Sofa.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bijna elke zaak, waar de prijs hoog is van een aankoop. Voorbeelden: fietsenzaak, mediamarkt, autodealer, etc.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Domme minner! De genoemde zaken lenen zich heel goed om af te dingen. Van mij vette +!! Bron: Eigen ervaring.
Je kan in elke winkel afdingen (proberen tot) behalve in supermarkten.

Zolang je maar de juiste tactieken gebruikt om af te dingen en niet als een gewone consument binnenloopt en effetjes roept dat je het goedkoper wilt, want zo werkt het niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De zwarte markt in Beverwijk. Onafhankelijke winkeltjes waar zowat alles te koop is. Echt een aanrader!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de badkamer en keukenboeren loont het zeker de moeite. Ook bij het kopen van een "nieuwe" auto, stofferingszaken, witgoedwinkels etc.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding