Op welke manieren kan ik mensen op mijn website geld laten doneren?

Ik weet dat ik ze kan geld kan laten overmaken. Maar manieren zoals Paypal, zijn die gratis? En kan ik ook automatisch incasso doen en is dat gratis enzo ja hoe doe ik dat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (2)

Het is vrij simpel en het kost je geen opstart of maandelijke kosten, ga naar deze site:
https://www.paypal.com/nl/cgi-bin/webscr?cmd=_donate-intro-outside
Klik op "maak een knop aan", vul een paar gegevens in en klaar.

Toegevoegd na 2 minuten:
Vervolgens krijg je een code, die je in de code van je site moet zetten..

Je kan ook via Targetpay een donatie knop maken, op https://www.targetpay.com.
Bij TargetPay hebben bezoekers meer betaalmogelijkheden, zoals iDeal, met telefoon betalen, met sms betalen, Wallie, Directebanking etc.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hey Marcel?

Toevallig weet ik daar een heel goed systeem voor.
Ik weet niet wat voor een website je hebt en wat je er precies mee doet, maar ik heb zeer goede ervaringen me paypro!

Er zijn meerdere betaalmogelijkheden, maar alles zit heel goed in elkaar.
zo kun je met paypro ook de facturen laten zenden naar je klanten, en kan hij op je mobiel aangeven als er geld is gedoneerd.
Bovendien is paypro een affiliate systeem (maar mischien zegt je dat niets)

groetjes,

Michiel Peters