Hoeveel vakantiegeld kan ik verwachten?

Ik werk sinds afgelopen september bij mijn nieuwe werk. Ik krijg ongeveer 800 bruto per maand. Hoeveel vakantiegeld zal ik ongeveer uitbetaald krijgen, geteld over deze paar maanden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Begonnen met werken in september 2010:
Bruto vakantiegeld is: 9 (maanden) x 800 x 8%= 576
Inhouding loonheffing (bijzondere beloning) op vakantiegeld is 33 %.
NB Loonheffing 2010 teruggevraagd?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dankjewel voor de goede uitleg.

Andere antwoorden (3)

Staat op je loonstrook...

Als ik goed is 8% van je loon...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat zal ongeveer € 576 bruto zijn
ronron1212
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oké thanx :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Antwoord met € 576 bruto klopt n.m.m. , zie antwoord
ronron1212
13 jaar geleden
Sterrehemel Het antwoord klopt het is over een paar maanden als het een volledig jaar zou zijn zou het ongeveer € 800 zijn. Als je niet weet wat je antwoord reken het dat eerst even na
Ong een netto maand salaris maar dan bruto;) en dat uiteraard weer netto!;)