verdien een eigen winkel goed zo ja wat voor soort en hoeveel

Toegevoegd na 1 uur:
Ik wil graag een eigen zaak alleen weet niet echt met wat,
moet je er papieren voor hebben

Toegevoegd na 1 uur:
wat is dan wel een leuk en goed idee om veel geld te verdienen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
6.8K

Het beste antwoord

Met heel veel winkels verdient het niet zo goed meer dan jij denkt, door de webwinkels en het gemak er van en goedkoper , krijgen heel veel winkels het erg moeilijk en veel winkels zijn daarom al gesloten en er zullen er nog heel veel volgen.
Dus zou ik dan maar een webwinkel beginnen, daar heb je veel minder vergunningen voor nodig en geen duur winkelpand.
Maar wat je daar dan moet gaan verkopen wat veel geld opbrengt, is door anderen al gedaan, dus zal je zelf iets nieuws moeten bedenken.
Verder is je vraag niet goed te beantwoorden, goede iedeeën om veel geld te verdienen zal je niet op G.V. lezen, dat houden ze voor zich zelf, of ze weten het niet.

Toegevoegd na 1 uur:
Tegenwoordig zijn er overal vergunningen voor nodig, vakdiploma's middenstands diploma, vestigings vergunningen, al naar gelang wat je gaar doen, zijn er vaak nog div. ontheffingen en/ of vergunningen nodig, inschrijven kamer van koophandel, milieu vergunningen, aanpassen van het bestemmingsplan, hinderwet vergunningen, ik ben er vast nog wel wat vergeten, wel zijn er uitzonderingen op al deze regels en een aantal vrije beroepen.
Een bestaand bedrijf over nemen is nog het simpelste.
Wel een tas met geld meenemen, zeker in het begin, krijg je niet zo veel van de bank.
Want die willen ook nog wel een bedrijfsplan zien en nog wat informatie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Heb een eigen zaak en als ik het over zou mogen doen doe ik het nooit meer. Je bent namelijk geen fulltimer maar alltimer. En veel verdienen kun je veelal helaas vergeten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
eten, de mensen moeten altijd eten, neem een franchise in Horeca oid
Bronnen:
13 jaar geleden
een franchise is inderdaad de beste optie, hierdoor krijg je hulp in marketing, assortiment en je voorganger heeft meestal al een klantenbestand opgebouwd, maar als je al je uren zou optellen is je uurloon niet erg hoog, zeker de 1e paar jaar mag je van geluk spreken als je al quitte draait!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat een winkel verdient ligt aan het product wat je verkoopt. Een Autodealer of een supermarkt verdient sowieso beter dan een schoenmaker.

Webwinkels zijn tegenwoordig heel erg in, het product wat je wilt verkopen is niet zo makkelijk te bedenken. Je kunt op internet zoeken wat op dit moment erg in trek is maar je begint natuurlijk met het feit dat je eerst een voorraad moet inkopen of spullen om een voorraad te maken. Er gaat tenslotte een hele tijd voorbij eer je er een keer iets aan gaat verdienen, denk ook aan de belasting die je moet afdragen.

Voor een webwinkel hoef je niet pertinent papieren te hebben maar wel bepaalde verplichtingen. Ik weet het 1 - 2 - 3 niet uit mijn hoofd maar je kan het op internet vinden "online webwinkel starten" bijvoorbeeld en je vind er allerlei verplichtingen en tips die je nodig heeft.

voor een echte winkel/zaak heb je wel papieren nodig, dat kan je niet zomaar als je alleen lagere school hebt gehad bijvoorbeeld of zonder diploma's. Je kan hiervoor bij het CWI informeren, ik denk dat ze daar wel enige informatie over het starten van een eigen onderneming kunnen geven.
Maar het is niet zo makkelijk als je denkt en ook niet zo snel geregeld, het kost een hoop geld en geduld en geluk.

Succes ermee