Wat mag minium en maximum de vraagprijs zijn van een stenen gesloten garage mét kantelpoort: bouwjaar 1995

Waarde van een ruime autogarage, stenen garage met kantelpoort

Toegevoegd na 4 uur:
De garage is gelegen in België/Limburg/Houthalen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

Dat ligt er aan waar hij staat in welke stad In Utrecht en Arnhem ligt de prijs tussen de € 18.000 en € 30.000
ronron1212
13 jaar geleden
Er zijn geen minimum en maximumprijzen voor garages, echter ver boven de marktwaarde zul je hem niet verkopen. De locatie is alles; het bouwjaar maakt dan weinig uit. Hooguit het onderhoud. En natuurlijk of er een stroomaansluiting aanwezig is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de makelaarwereld gelden drie criteria voor de waardebepaling. Locatie, locatie en locatie.
Een garage in de grachtengordel van Amsterdam is een vermogen waard en zo'n zelfde garage naast een boerderij levert haast niets op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb zelf vorig jaar een garage verkocht.
Heb eerst op funda gekeken wat de vraagprijzen waren in de buurt. Aan de hand daarvan i.o.m. een makelaar de prijs vastgesteld (op 31.000) en de makelaar heeft gezorgd dat er overheen werd geboden.