Ik wil een berekening maken als ik bij iemand in huis ga wonen hoeveel extra ik bij moet betalen bijv voor waterkosten enzovoort.

Wat is een beetje gemiddeld?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Voor dergelijke dingen kan je goed terecht op de site van het NIBUD
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de kosten delen is en optie, de waterschapslasten gaan met een punt omhoog, en verder zijn er meer kosten maar ook minder.
eet je samen bijv.? voor twee koken is voordeliger dan in je eentje de gas- elektrarekening betalen.
bekijk eerst wat diegeen waarbij je gaat wonen alleen voor kosten maakt (huur/hypoth. oid, vaste lasten, verzekeringen etc.) en bekijk dan wat een faire bijdrage is.
mvrgroet, Eleo
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij mij is het per jaar extra:

Water 60
Eneco 130
Verontreinigingsdienst 230

Dus 420 per jaar. Verder geen extra kosten