Wat is het goedkoopst om mee te betalen in dit geval?

Voor een bepaalde dienst (Last.fm) kan je betalen. Dit geschiedt in Euro's, Dollars, en Ponden. Je kan zelf kiezen in welke valuta je betaald, het is elk 3; 3 pond, 3 Dollar of 3 euro.
Je kan betalen met Paypal, dus dit wordt automatisch doorberekend.

Zeg me dat ik het fout heb, maar als ik er nou voor kies om 3$ te betalen, dan betaal ik via paypal maar iets van €2,50? In ieder geval minder dan als ik voor euro's zou kiezen. Dan zou ik € 3,- betalen.

Klopt dit of heb ik het fout?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Dit klopt ja, alleen even voor de duidelijkheid voor die 3$€£ heb je alleen de website naam en je moet de website dan ook nog ergen stallen voor geheugen, dat zal ong 10€ per jaar zijn voor 4gb prijs verschillend per bedrijf, dit kan ook bij nederlandse bedrijfen, natuurlijk ook bij buitenlandse, suc6 voor vragen doe maar n reactie ;)