Ben je verplicht om je nieuwe pinpas te gebruiken? Ik heb een pas van Fortisbank en dat is nu Abnamro geworden en ik heb een nieuwe pas gekregen...

...en mijn oude doet het nog gewoon totdat ik de nieuwe heb geactiveerd. Maar uit nostalgisch oogpunt wil ik mijn Fortispas blijven gebruiken. Kan ik die gewoon blijven gebruiken en de nieuwe laten voor wat het is of kan dat helemaal niet?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

De ABN-Amro stuurde me ruim een jaar geleden ook een nieuwe pas; nooit gebruikt en mijn oude werkt nog prima. Ik zou zeggen, gewoon de oude gebruiken. Ik denk dat die het zo lang blijft doen als de datum die er op staat.

Poep je pas onder

Ik heb laatst toch met de oude pas van mijn zoontje staan te kijken, want die deed het ineens niet meer. Begrijp sowieso niet waarom een kind van 12 ineens een nieuwe pas moet krijgen. Maar op een gegeven moment doet de oude het dus niet meer, dit was ook van de ABN amro bank. Neem even contact op met de bank, over hoelang je de oude pas nog kan gebruiken.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100