Brommer verzekerd bij ophaaldienst?

Ik heb net mijn brommer laten ophalen door de service van de dealer. Stel dat het busje met mijn brommer verongelukt, ben ik dan mijn brommer kwijt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Dit valt onder jouw brommer verzekering. Je hebt je brommer vrijwillig afgestaan ter reparatie. Hierdoor is de dealer niet meer aansprakelijk als zijn auto verongelukt met uw brommer erin.
Ik weet dit klinkt raar en tegenstrijdig maar dit geld ook als de dealer uw brommer ter reparatie heeft staan in zijn garage en er word ingebroken, waarbij de dieven uw brommer stelen.
In dit geval moet u de brommer ook bij u verzekering claimen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik weet het niet zeker, maar ga er eigenlijk van uit dat de dealer daarvoor verzekerd is.