wat kan je doen voor de zenuwen met verzorgings examen?

Wat kan ik doen tegen de zenuwen? En iemand tips over het praten in de praktijk tegen je 'klant' ??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je van tevoren in gedachten het examen aflegt, dus met vragen en antwoorden en dit elke dag 1 of 2x doet tot de dag van het examen aanbreekt, schijnt dat heel erg goed te helpen. Dat heb ik weleens gelezen en ook op t.v. gehoord.
D vragen moet je dan natuurlijk wel zelf bedenken of door een vriend of vriendin laten bedenken. En het moeten dan wel natuurlijk goede vragen zijn die echt betrekking hebben op de stof die je geleerd hebt. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Tips voor het praten:
- Geef een (welgemeend) complimentje
- Vraag hoe het met de persoon gaat
- Begin over iets algemeens (bv. " het wordt nu echt lente")

De meeste mensen zeggen dan wel iets terug :-) Daar spring jij dan weer op in.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tegen zenuwen neem ik altijd Valdispert rust pilletjes. Dit bevat valeriaan en zorgt voor rust en een betere concentratie. Niet schadelijk voor je gezondheid, en gewoon bij Etos te koop.