Kan ik leasen met een bkr registratie?

Ik heb een schuld bij wehkamp, waaraan ik maandelijks altijd op tijd aan aflos, wat ook het geval in het verleden was. Kan het zo zijn dat ik toch kan leasen(+-1000,-) met mijn bkr registratie. (neem namelijk aan dat ik geen negatieve registratie heb.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Weet niet of dat kan, maar je moet jezelf ook de vraag stellen of het verstandig is. Is hetgeen wat je wil leasen echt noodzakelijk of is er een alternatief. (tweedehands). Stel dat het gewoon mag (Geen negatieve BKR), dan wil dat niet zeggen, dat het ook kan. BKR heeft geen inzagen in jouw inkomsten en jouw uitgaven. Reken uit wat je per maand gaat betalen en of dat ook makkelijk kan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn inkomsten zijn wel toereikend genoeg ervoor. Maar de noodzaak van mijn aankoop (scooter) is wel groot ivm forenzen tussen zoetermeer en Den Haag
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn inkomsten zijn wel toereikend genoeg ervoor. Maar de noodzaak van mijn aankoop (scooter) is wel groot ivm forenzen tussen Zoetermeer en Den Haag. Bedankt voor je reactie trouwens!
ronron1212
13 jaar geleden
Wat kost een scooter moet je die lease neem een afbetalingsregeling als je dat wel kunt betalen betaal de helft aan en de rest in termijnen

Antwoorden (2)

Als jij nog nooit dreigbrieven hebt gehad omdat je je schuld niet op tijd hebt betaald sta jij niet negatief geregistreerd bij BKR.
Je staat altijd bij hun geregistreerd maar altijd positief totdat je ren wanbetaler bent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De BKR zal niet het probleem zijn omdat je wel op tijd betaald. Maar de bank zal eerst willen weten wat je verdient voor er kan worden beoordeeld of je een bedrag van €1.000 kan betalen per maand.
ronron1212