Als de PostcodeloterijKanjer op één van de kleine Waddeneilanden terecht zou komen zou dat dan de hele "plaatselijke" economie ontwrichten?

Zou de Postcodeloterij daar een beleid in/voor hebben?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Niet meer dan wanneer het in een andere plaats terecht komt. Ook zo'n eiland kun je namelijk nog relatief makkelijk op en af. Het is niet afgelegen genoeg om de economie echt om te gooien.

De postcodeloterij heeft daar zeker geen beleid voor. Zij begeleiden wel standaard winnaars van grote geldbedragen, maar kijken niet speciaal naar de economie van een gebied.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord! Hoewel de vraag zelf als goed is beoordeeld blijkt het toch moeilijk om er een antwoord op te geven. Met één antwoord kan je misschien niet niet spreken van "het Beste Antwoord" maar je hebt er zeker over nagedacht en de moeite genomen te reageren daarom van mij (gewoon plussen nog niet mogelijk) +10!