Vorig jaar kon je je spaarloon opnemen. Toen heb ik het niet gedaan. Kan dat nu alsnog?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

Ja hoor, ga naar de site van uw bank. Toets bij zoeken spaarloon in. Het gevonden item openen en daar staat dan wat u moet doen om het vrij gekomen bedrag over te laten boeken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Huh??? Dat antwoord begrijp ik niet...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja .maar ga voor info naar hr(personeelszaken )of gewoon aan je baas vragen ,bij uit dienst of zo neem contact op met de desbetreffende bank
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, dat kan nog steeds. Alles wat destijds is vrijgevallen, is nu nog steeds vrij, tenzij je het bedrag opgenomen hebt of weer hebt laten blokkeren. Op het overzicht wat je krijgt van de bank waar je spaarloonrekening loopt, kun je precies zien wat je vrij op te nemen gedeelte is en wat je geblokkeerde gedeelte is.