Kun je nog duitse mark biljetten inwisselen tegen de euro?En waar is dit mogelijk?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
4.5K

Antwoorden (3)

Oude valuta’s uit de eurolanden zoals Spaanse peseta’s of Duitse marken kunt u in Nederland niet meer in wisselen, maar vaak nog wel bij de centrale bank in het land van herkomst. Neemt u voor meer informatie contact op met de centrale bank van het betreffende land. In sommige gevallen wisselt GWKTravelex nog oude valuta’s uit de eurolanden om.
AWM
14 jaar geleden
Dit kan alleen nog maar bij de Duitse bank. Met uitzondering van een paar biljetten en munten, en alleen geld van na 1948. Kostenloos en zonder tijdsbegrenzing.
In Nederland kun je ze niet meer kwijt, omdat het inmiddels al bijna tien jaar geen wettig betaalmiddel meer is.
Je zult er dus wel even voor naar Duitsland moeten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Duitse marken kan je nog onbeperkt inleveren bij één van de filialen van de Bundersbank! Ik ben pas nog in Aken geweest. Hier een lijstje met alle filialen: