Mijn zoon 18 jaar koopt een auto,vervolgens zet ik hem op mijn naam.Op deze auto is beslag gelegd door de belastingdienst. Hoe voorkom ik de verkoop

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

door het verschuldigde bedrag,waar de auto voor in beslag is genomen,te voldoen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De enige manier om verkoop te voorkomen, is door het openstaande bedrag te voldoen.

Is ook de beste oplossing. Als de auto wel wordt verkocht, komen er nog een boel kosten bij kijken. Deze kosten worden eerst afgetrokken van het verkoopbedrag. Wat overblijft komt ten goede aan de openstaande vordering. Kan dus best zijn dat u met de verkoop niet veel opschiet, maar wel uw auto daardoor voorgoed kwijt bent.
AlphaLimaSierra