wat is de best verdienende baan voor iemand van 17?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
niet de hema :P

Het beste antwoord

Waarschijnlijk bij een callcenter. Daar verdien al snel 8,- per uur. Daarbij geldt: hoe meer klanten je binnenhaalt, hoe meer jij verdient.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat laatste geldt alleen bij telemarketing.

Andere antwoorden (1)

ja dat is lastig..er zijn nogal veel banen nl. (ik heb zelf toentertijd een hoop exclusieve banen gehad waar ik veel meer dan de hierna genoemde mee verdiende) maar call center werk of straatverkoop (krant abonnementen etc.) verdiend vrij goed.