Vodafone life en prepaid?

Wat is vodafone life en wat kost het als ik hiermee op het internet ga als ik gebruik maak van een prepaid smartphone? Worden deze kosten van me prepaid afgetrokken of krijg ik een rekenening thuisgestuurd?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Vodafone Life is de klantensite voor Vodafonegebruikers.
Hierop kun je bv. je tegoed inzien, en kun je zaken regelen als bv. VodafoneBlox.

Vodafone Life kost voor klanten niets.

ECHTER
De dingen die OP Vodafone Life staan zijn als je niet uitkijkt NIET gratis.
Het staat er veelal wel bij vermeld wat iets kost.

De kosten die je moet betalen worden denk ik gewoon van je prepaid afgehaald. Je hebt immers geen rekeningnummer opgegeven? En alleen als je een adres hebt doorgegeven kunnen ze een rekening sturen. En dat is nu juist het voordeel van prepaid: je kunt anoniem blijven, waardoor je dus gewoon niet traceerbaar bent, en waardoor er dus ook geen rekening kan worden gestuurt.