Weet je zeker dat dit een specifiek bedrijf is? Ik kom het alleen maar tegen als rubrieksaanduiding, de heer of mevrouw Zo-en-zo in Daar-en-daar, pensioenadvies, Nederland (dus die persoon geeft pensioenadvies en het werkgebied is heel Nederland) en als rubriek bij www.nederland-web.nl
Dus vermoedelijk is het helemaal geen bedrijf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pieter2011
13 jaar geleden
Inderdaad, het is een website waarop verschillende adviseurs worden vermeld.