Heeft iemand enig idee hoe hoog de kosten zijn voor het inschakelen van een evenementenbureau voor een modeshow met ongeveer 100 man?

We willen een modeshow geven, en hiervoor een evenementenbureau inhuren. Kan er iemand een indicatie geven van een prijs? Het is een modeshow voor ongeveer 100 man, dus ook een zaal met ongeveer 100 man.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Heb ik ook al eens bij de hand gehad. Het handigste is verschillende evenementenbureau's op internet om een offerte vragen. Deze is altijd vrijblijvend. Als je er 3 of 4 hebt, kan je gaan vergelijken, en uitkiezen welke voor jou het meest geschikt of het meest goedkoop is.

Je moet hieraan denken voor kosten van de ruimte, het decor, inclusief techniek zoals licht en geluid, en niet te vergeten het decor (catwalk?). Ze vragen vaak geld voor de op en afbouw, en de materialen.

Veel succes!

Toegevoegd na 1 minuut:
Dit is er alvast 1 voor je, die ook fashionshows organiseerd...

http://www.eastside.nl/nl/uw-events/