Geld opnemen zonder pas?

Hallo iedereen,

Mijn ING betaalpas licht in mij kast die op slot is en waar ik vandaag de sleutel van kwijt ben geraakt. reserve sleutel licht op mijn werk.
maar ik moet morgen nog geld opnemen kan ik dit doen zonder mijn betaalpas bij me te hebben gewoon met een identiebewijs?
want ik kan niet de heletijd heen en weer reizen

Mvg

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Nee dat is helaas niet mogelijk! Wil je misschien niet horen, maar helaas... Toegevoegd na 5 minuten: Met je pincode identificeer je je als het ware. Bij geen enkele bank kun je geld opnemen zonder je pinpas. Veiligheid staat voorop Toegevoegd na 15 minuten: Kijk eens bij ing.nl veelgestelde vragen, geld opnemen zonder pas.

Bronnen:
Eigen ervaring

Als je geluk hebt met je ID maar eigenlijk moeten ze je pinpas vragen (en je ID of pincode via automaatje op balie) als je aan de balie gaat...

Ja dat kan aan de balie van je bank

Maak het bedrag over naar iemand anders, en laat deze persoon het voor jou pinnen

Als je kunt internetbankieren, dan zou je het geld kunnen overschrijven naar een betrouwbaar iemand. Dan kan die persoon het geld opnemen. Beetje omslachtig maar dat kan wel.

Jawel, ga naar het ing kantoor in jouw woonplaats met je ID en je kunt een klein bedrag opnemen!

Dat doen ze tegenwoordig niet meer. Alleen als je bankpas in het buitenland zit (noemen ze uitzonderingen) Mijn bankpas deed het niet meer (magneet was verrot en chip ook) Ik naar de bank om een nieuwe aan te vragen en vroeg meteen of ik geld kon 'pinnen' met mn ID. Mevrouw achter de balie zegt nee dat kan niet ik kan het wel voor je overmaken naar een andere rekening en dan kun je het daar vanaf halen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100