Geld opnemen zonder pas?

Hallo iedereen,

Mijn ING betaalpas licht in mij kast die op slot is en waar ik vandaag de sleutel van kwijt ben geraakt. reserve sleutel licht op mijn werk.
maar ik moet morgen nog geld opnemen kan ik dit doen zonder mijn betaalpas bij me te hebben gewoon met een identiebewijs?
want ik kan niet de heletijd heen en weer reizen

Mvg

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5.6K

Het beste antwoord

Nee dat is helaas niet mogelijk! Wil je misschien niet horen, maar helaas...

Toegevoegd na 5 minuten:
Met je pincode identificeer je je als het ware. Bij geen enkele bank kun je geld opnemen zonder je pinpas. Veiligheid staat voorop

Toegevoegd na 15 minuten:
Kijk eens bij ing.nl veelgestelde vragen, geld opnemen zonder pas.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Trieste reactie.
Wel goed antwoord +1

Andere antwoorden (6)

Als je geluk hebt met je ID maar eigenlijk moeten ze je pinpas vragen (en je ID of pincode via automaatje op balie) als je aan de balie gaat...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat kan aan de balie van je bank
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maak het bedrag over naar iemand anders, en laat deze persoon het voor jou pinnen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wil degene die mij een min geeft even erbij zeggen waarom? Is zelfde antwoord als gv2011 immers
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Compensatieplusje van mij. Vervelend he die minnaars zonder uitleg!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik krijg de melding nann of zoiets. Morgen nog maar eens proberen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt joni:) Zeker vervelend, vooral als de andere antwoorden 3 plusjes en geen min krijgt. Ik doe het niet om de punten, maar toch...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik krijg de melding nann of zoiets. Morgen nog maar eens proberen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik was het niet, echt niet, ik kan nog geen minnaar zijn.
Anders had ik je wel een + gegeven, immers hebben we allebei hetzelfde ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er gaat iets fout...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kan ineens niet plussen of minnen :( heb je vraag over de ja nee sticker maar geplust. Kan je natuurlijk niet blij maken met een dooie mus!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Raar, probeer anders even in en uit te loggen. Misschien helpt t. Ik spaar overigens vogel-karkassen, dus...:P En@gv2011 jou verdenk ik ook niet, jij hebt het wel wat mooier/beter beantwoord
Als je kunt internetbankieren, dan zou je het geld kunnen overschrijven naar een betrouwbaar iemand. Dan kan die persoon het geld opnemen. Beetje omslachtig maar dat kan wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hey, jij was aan het typen toen ik op "antwoorden" drukte? +1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goeie oplossing. +
Jawel, ga naar het ing kantoor in jouw woonplaats met je ID en je kunt een klein bedrag opnemen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat doen ze tegenwoordig niet meer. Alleen als je bankpas in het buitenland zit (noemen ze uitzonderingen)

Mijn bankpas deed het niet meer (magneet was verrot en chip ook)
Ik naar de bank om een nieuwe aan te vragen en vroeg meteen of ik geld kon 'pinnen' met mn ID.
Mevrouw achter de balie zegt nee dat kan niet ik kan het wel voor je overmaken naar een andere rekening en dan kun je het daar vanaf halen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Juist. + uno van mij!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank u!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Idem!