Kan ik mijn inkomsten in maandelijkse 'budgetten' indelen, waarbij ik de inkomsten verdeel in categorieen, zoals dat ook mogelijk is voor uitgaven?

Door budgetten in te stellen kunnen bij voorbaat uitgaven worden gereguleerd. Dat wil ik ook kunnen doen met te verwachten inkomsten (zodat ik overzichtelijk diverse inkomstenbronnen apart kan inplannen/onderscheiden, zoal loon van mij, loon van mijn vriendin, hypotheekrenteaftrek, etc). Is dat mogelijk?

Toegevoegd na 2 dagen:
MIJN VRAAG ZIET SPECIFIEK OP DE FUNCTIONALITEIT VAN YUNOO.NL EXCUUS: ik begrijp nu dat mijn vraag vanaf de Yunoo website (ook) op de algemene site van Goeievraag.nl terecht is gekomen...

Weet jij het antwoord?

/2500

Met pen en papier is alles mogelijk. Dus je zal moeten gaan schrijven, rekenen, schrijven, rekenen en enz...

Met het staatje op onderstaande link kan je voor jezelf een goed inzicht en overzicht krijgen in je inkomsten en uitgaven. Als je excel hebt kan je de gegevens overnemen en is het nog makkelijker om het bij te houden.

Bronnen:
http://financieel.infonu.nl/administratie/...

Beste ilanman, Ja, dit kan onder het tabblad 'budgetten'. We gaan deze functie in de toekomst ook verder uitbreiden met langere begrotingen dan een maand!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100