Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik mijn inkomsten in maandelijkse 'budgetten' indelen, waarbij ik de inkomsten verdeel in categorieen, zoals dat ook mogelijk is voor uitgaven?

Door budgetten in te stellen kunnen bij voorbaat uitgaven worden gereguleerd. Dat wil ik ook kunnen doen met te verwachten inkomsten (zodat ik overzichtelijk diverse inkomstenbronnen apart kan inplannen/onderscheiden, zoal loon van mij, loon van mijn vriendin, hypotheekrenteaftrek, etc). Is dat mogelijk?

Toegevoegd na 2 dagen:
MIJN VRAAG ZIET SPECIFIEK OP DE FUNCTIONALITEIT VAN YUNOO.NL EXCUUS: ik begrijp nu dat mijn vraag vanaf de Yunoo website (ook) op de algemene site van Goeievraag.nl terecht is gekomen...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
730
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien moet je er even bij vertellen met welke software je werkt. Ik heb er verder geen verstand van, maar medegebruikers vast wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En dan heet het volgens mij nog steeds "bronnen"

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Met pen en papier is alles mogelijk. Dus je zal moeten gaan schrijven, rekenen, schrijven, rekenen en enz...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoi Daizy, dank voor je antwoord. Maar ik bedoelde natuurlijk of dat binnen de Yunoo-omgeving mogelijk is. Voor zover jij weet dus niet?!? Groet,
Ilanman
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik had niet door dat je dat bedoelde nee. En dan weet ik het inderdaad niet, sorry. :)
Met het staatje op onderstaande link kan je voor jezelf een goed inzicht en overzicht krijgen in je inkomsten en uitgaven.
Als je excel hebt kan je de gegevens overnemen en is het nog makkelijker om het bij te houden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden